РАДНО ВРЕМЕ ПОШТА У ВРЕМЕ ВАНРЕДНОГ СТАЊА

Јавно предузеће „Пошта Србије”, почев од 17. марта, организовала је рад пошта у условима ванредног стања, на следећи начин:  у поштама које су до сада радиле током целог дана, радно време ће се организовати у периоду од 10 до 17 часова радним данима, а суботом од 10 до 14 часова;

у поштама које раде и недељом, радно време ће се организовати у периоду од 10 до 14 часова;

у мањим поштама у којима је рад био организован у једној смени, радно време се неће мењати (односи се на поште у којима је организован рад само шалтерске службе);

у поједним мањим поштама (поште у којима је организован рад шалтерске и доставне службе), почетак радног времена ће бити од 10 часова.

Обавештење о свим променама радних времена биће истакнуто на улазним вратима поште.

У шалтер салама пошта ограничава се број корисника на број активних шалтера.

Молимо вас да у пошти држите одстојање од најмање једног метра.

У случају гужве, молимо вас да сачекате на отвореном, придржавајући се препоручене удаљености.