Шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у полицијским управама и станицама, на којима грађани могу поднети захтеве за издавање личних докумената и обавити друге послове из надлежности Министарства почелре су данас, 11. маја, да раде, саопштио је МУП Србије, подсећајући на поштовање обавезних мера заштите
Грађани ће на шалтерима полицијских управа и станица моћи да обаве послове пријаве пребивалишта и боравишта грађана, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да преузму та документа.
Управа за управне послове, како МУП наводи у саопштењу, препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.
Списак документације потребне за ове послове грађани могу наћи на сајту Министарства унутрашњих послова, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, поссредством кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената.
У вези са регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар, Управа за управне послове истиче да ће се оне, до 1. јула 2020. године, издавати искључиво на техничком прегледу возила.
Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.
Пријаву пребивалишта за новорођено дете родитељи, са скенираном документацијом и другим потребним подацима, могу поднети електронски, на и-мејл адресу drzavljanstvalk.odsekuup@mup.gov.rs.
Министарство унутрашњих послова у саопштењу наглашава да је приликом посете полицијским управама и станицама потребно поштовати прописане мере заштите.